Custom content

Link List 3

Link List 4

Link List 1

Τρίτη, Οκτωβρίου 10, 2006

Πέθανε?

1 σχόλιο :

Παρασκευή. Είναι μεσημέρι. Γύρω στις 2.

Είμαι στο δημαρχείο γιατί πρέπει να πάρω ένα πιστοποιητικό γάμου.

Μου είπαν ότι είναι ανοιχτά και όντως ήταν και μάλιστα δεν είχε καθόλου κόσμο.

Πηγαίνω ντουγρού στην πρώτη υπάλληλο που βλέπω μπροστά μου.

- Γειά σας, ένα πιστοποιητικό γάμου θέλω.

- Μάλιστα.

Γυρίζει το κεφάλι της προς τα πίσω και φωνάζει μια άλλη υπάλληλο.

- Για ένα πιστοποιητικό γάμου

- Τι θα θέλατε?

- Ένα πιστοποιητικό γάμου.

- Τι μου είπατε?

- Ένα πιστοποιητικό γάμου.

- Πότε πέθανε?

Οκ…..είμαι συναχωμένος και η φωνή μου δεν ακούγεται πολύ καλά, αλλά γάμου με θανάτου όσο να το πεις ακούγεται αλλιώτικα. Επίσης τα αυτιά μου είναι λίγο out of order αλλά όχι και τόσο που να νομίζω ότι ακούω άσχετα…

- Κύριε λέω, πότε πέθανε?

- Ε…γάμου

- Ναι ντε. Πότε?

- Δεν πέθανε Madame….

- Τι θέλετε τότε?

- Γάμου Madame, πιστοποιητικό λέμε……

- Αχ καλέ sorry που λένε……

Να χτυπήσω ξύλο αλλά άμα είναι να σου πεθάνει ο γάμος το δημαρχείο περιμένεις να στο πει? Μάλλον αυτός ο συνδυασμός ντάλα μεσημέρι, Παρασκευή και δημοτική υπάλληλος δεν είναι ότι καλύτερο. Τι μάλλον, που σίγουρα.

Ρε ουσσσσσττττττττ!!!


Τελικά έχω μαλακομαγνήτη?

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

Ολοι έχουμε μαλακομαγνήτη! Το θέμα είναι πότε αυτός θα αποφορτιστεί!

kat.